پشتیبانی و پاسخگویی

روزهای کاری از روز شنبه تا پنجشنبه ی هر هفته از ساعت 8 الی 19 ، به استثنای تعطیلات عمومی و رسمی در ایران است و کلیه ی سفارشات ثبت شده ، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و ارسال می گردد.

 

پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان گرامی به صورت تماس تلفنی ، در ساعات کاری ذکر شده صورت خواهد گرفت و کارشناسان سایت آماده خدمات رسانی به کاربران و مشتریان عزیز در زمینه ی مشاوره و خرید محصولات خواهند بود.

 

همچنین امکان برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی در "نرم افزار واتس اپ" برای کاربران گرامی فراهم می باشد؛ از طریق کلیک روی کلید تعبیه شده در قسمت پایین سمت چپ سایت (آیکون واتس اپ) ، کاربران می توانند وارد صفحه ی چت فروشگاه شوند و سوالات خود را مطرح نمایند که در اسرع وقت توسط کارشناس سایت به آن ها پاسخ داده خواهد شد.

 

در صورت تمایل نیز ، کاربران می توانند از طریق ارسال ایمیل در بخش تماس با ما یا ثبت شکایت ، سوالات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان گذارند.

پشتیبانی و پاسخگویی

روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 19
(به استثنای روزهای تعطیل رسمی)
تلفن : 09902755843 - 09136939095
ایمیل : infokhoshnama@gmail.com

موسسه پارت چوب خوش نما

موسسه پارت چوب خوش نما در تلاش است تا با ارائه کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب در مدت زمانی کوتاه کالاهای خود را به دست مشتریان برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه خوش نما سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد. طراح سایت